Thursday, April 26, 2012

No sleep tonight!

serius cool tapi w/o rokok lg cool~
Ok ni sepatutnya entry malam semalam..huhu akak x tido lagi dari malam tadi~ gara2 nak siapkan 1st draft..salah sendiri gak sebab x buat awal2..well bila dah dihimpit dengan macam2 masalah adakah kalian rasa otakku boleh berfungsi seperti biasa? Aku ni manusia yang lemah maka sila faham~tapi apa2 pun tetap rasa menyesal sebab x mula awal....
Maka dari malam tadi aku taip result n methods skit2..result dah 70% complete while method 60% rasanya...ni aku bantai plak simpan barang2 fyp dalam external maka pukul 8 kang baru aku g amik external yang dipinjamkan kepada kawanku..huhu boleh terlupa copy masuk laptop...sengal..
Azra stay kat bilik aku..huhu konon nak wat fyp dengan aku tapi last2 terbongkang makcik tu dek kepenatan x berehat 2 hari sebab fyp dia..haih kesian ko makcik..lagi 1 dia kata bilik aku lebih selesa kalau nak banding dengan bilik dia huhu apa2 la azra oii~
InsyaAllah esok aku balik Rawang aka California~ tumpang Alia Aina sampai Gombak pastu suh ayah amik le macam biasa~ni kerja aku ni sama ada petang ni x pun esok pagi le aku anta ke Dr Taher dengan Dr Deny~huhu sorry~~
Okayla saje je merapu sebelum masuk Subuh..ye kang kalau tido takut terlepas Subuh x ke naya? Maka bertahan skit ye wahai mata sepetku~~~untuk bangsa2 yang susah nak solat:

No comments:

There was an error in this gadget