Friday, April 6, 2012

Stress => Sakit

Disebabkan beberapa hari ni aku stress tahap max la juga, akhirnya badan aku yang kurang boleh terima stress mula meragam..mula cepat allergic dengan segala jenis makanan, selsema x henti2, batuk & rasa lemah satu badan. Tadi sesungguhnya aku menjawab exam terakhir mid-term dengan keadaan yang x berapa center..aku dapat rasakan yang aku tulis jawapan pun ikut apa yang aku ingat dalam kepala otak aku je..betul atau salah dah x menjadi isu bagi aku ketika itu..selesai sahaja menulis segala jawapan dan meneliti semula jawapan2, aku keluar..okay aku keluar awal sebab dah x tahan sangat dengan keadaan aku yang dah mula rasa lain macam..
Balik seorang2 dengan keadaan lemah..maka aku tawakal je sepanjang perjalanan balik 2..yela aku takut la tetibe kalau ade anjing liar ke ape yang dok menyapa ke kejo aku ke..haih x larat aku weh..
Sampai2 je bilik, aku makan dulu makanan yang aku beli dan makan ubat lepas tu..layan jap cerita2 dalam external hd aku pastu tido..disebabkan ubat selsema aku memang kasi effect tido mati kaw2 to, aku tertido sampai pukul 10.30pm tadi..nasib baiklah aku masih dalam 'vacation' kalau x mau naya aku..
Bangun2 je, alhamdulillah badan dah mula sihat..maka aku g la mengaco rumate2 tercinta aku (kecuali Ain sebab die dah tido)....berborak la macam2 sekejap tu plak, lifelong friend aku, Jed singgah bilik maka bercerita lagi la kami ramai2 dalam bilik Mas..
Ni esok lepas Subuh, aku akan balik jap ikut Rubiah..huhu xpela sebelum presentation + ntah apasal hati aku kuat nak balik je skang ni..apasal huh? Okaylah ni je update buat masa skang (^-^) will update soon~~

No comments:

There was an error in this gadget