Wednesday, April 4, 2012

Tekanan Lagi..

Masuk hari ni dah dua hari berturut2 aku exam mid-term..esok ada lagi 1 paper tapi jangan terkejut kalau aku cakap aku dah malas nak mengadap notes 2 semua..tekanan aku makin hari makin menimbun dan aku dapat rasakan x lama lagi aku akan meletup kerana tanda2 perangai lama aku (short-temper) dah mula keluar sedikit demi sedikit..aku x suka marah tapi ramai yang suka bagi aku marah..
Tekanan yang datang dari pelbagai sudut menjejaskan pemikiran rasional aku lantas menumpulkan semangat juang aku..ayat macam sengal tapi ntah aku pun x tahu nak luah macam mana..apa2 pun aku kena cari semula motivasi aku, sikap x mengalah aku dan bertahan selama beberapa bulan je lagi sebelum aku boleh menzahirkan rancangan2 aku..insyaAllah..dan aku x kan putus asa selagi aku x dapat capai apa yang aku niatkan untuk keluarga aku..baik dah mula bersemangat semula..maka mari study!!

p/s: kecelaruan pemikiran penulis digambarkan dalam entry ini..bersabarlah wahai pembaca..

No comments:

There was an error in this gadget