Thursday, June 21, 2012

Mood swing + memories


Hmm my friend just let me know that our hard cover bound thesis is not ready yet..well it's not unexpected because some thing happened to my friend when they promised her hard cover bound thesis will be ready by Monday or Tuesday but end up to be dragged till Wednesday. Yeah some might says "It's only one day so what's the big deal?" Oh honey did you know that even in one day many things could be happened? We need to get five or six signatures on our thesis before submit it..do you think these peoples always will be around? 


Well if I don't get all signatures by tomorrow evening..hmm I guess I just can't go home yet. My parents still will come here to take my things but I just can't go home with them..huhu sad~ because I really want to go home now.

Pessimist.

Okay should turn back to optimist. Okay at least I can spend a little bit more time with my friends here..yeah we'll be separated as soon as we graduate and we don't know when we'll meet again. Honestly I got no feeling right now when people keep talking about separation, graduation or work but I know as soon as I'm out from this university that feeling will come to me thus making me devastated..I'll miss my friends so badly when I'm alone and I'll laugh whenever I remember anything funny about them. Yeah that's normal for me.
my bestie~
 
 
To all my friends,
I really appreciates everything that we've gone through together. There are some misunderstanding or sad things happened during our friendship but that's what making our friendship colourful and meaningful for us. I'll try to remember each of you guys and I hope we'll be friend till jannah insyaAllah. Thank you for the memories (^-^)

Biomed students
 
my lovely roommates
Envi kids~

Students under supervision of Dr Taher & Dr Deny


envi kids again~ hehe 
These memories are priceless..can't even trade it with anything else..hopefully all of you will be successful in your future and will be blessed. I hope all of us can be a good vicegerent on Earth insyaAllah.

11 comments:

Shazwani Sulan said...

nasrin hantar mana hardbound?

Norlyana Nasrin said...

@Shazwani Sulan
kat SN Printing..hmm xyah g c2 la..rmi yg prob dgn kdi 2..dorg kata kat depan Giant ade..

Shazwani Sulan said...

ouh yg kat syahputra tu ek? em ade gak dgr senior ckp situ problem..huhu..yg kat depan giant tu rm35..mahai lorrr..

Norlyana Nasrin said...

@Shazwani Sulan
yup2..ye memang mahai tapi itu olang manyak cepat ma~ini Mia yang cakap wa kasi tau saja ma~

perindu_خلافة said...

saya punya hard bound cover masih belum siap w/pun dah hampir seminggu hantar kedai.. ish, lepas ni confirm saya hasut semua junior buat kat tempat lain~ =_=

# mode: geram

Shazwani Sulan said...

lepas ni pakat suruh junior hantar ke KL je lah..confirm siap 1 hari..huhu..rizqan hantar mana? permatang badak gak ke?huhu

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة
ni la problem yang paling xleh blah..haih..dia janji hari apa siap?sabar dulu ye?

@Shazwani Sulan
tula..nak balik KL x blh sebab nk btol2 kan dgn examiner & SV + Co..
ingatkan buat kat sini cptla siap..ntah ape2..klu x leh buat cepat xyah la janji..memang sakit hati je..

perindu_خلافة said...

yep rizQan hantar kat permatang badak, bukan apa.. rizqan dah hantar sblm budak2 ni ramai2 turun KL lagi, taw2 hari ini yang ke KL dah siap tp yang kat sini, :(

dia janji hari jumaat.. =_=
tapi bila tgk2 balik hari isnin pun macam belum tentu siap je, sbb geng zulhelmi, aufa yang hantar lagi awal pun baru siap petang tadi, hurm~

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة
macam ni la, rizqan g kedai tu & push diorang skit. Prof K xde ari Selasa ni..kalau siap ari isnin tanya dia pagi ke petang? suruh dia siapkan pagi tu juga kalau boleh..kalau x siap jugak rizqan tunggu je kedai tu sampai diorang siapkan. Masalah betul dengan kedai2 kat sini..
kte ari tu pun janji khamis tapi pagi jumaat pun x siap jadi kitorang memang push dia & dan2 tu dia cakap lagi sejam..maka takdenya kitorang balik, terus tunggu kat kedai tu sampai diorang getting annoyed..mau 2 jam gak baru diorang siapkan kitorang punya.

perindu_خلافة said...

thanx for advice..
memang terfikir nak buat macam tu pun hari isnin ni ^_^

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة
you're welcome..
ingat tau buat macam tu sebab kalau berlembut sangat nanti dorang buat x main2 je..g kedai tu pagi2 ok~

There was an error in this gadget