Monday, July 9, 2012

Di rumah


Huhu masih dirumah~

interview?? hoho sedang menunggu jawapan daripada bakal-bakal employer maka dok rumah jela~ sepanjang dok kat rumah, fuh selera makan x usah cerita..dok risau juga apsal tetiba je boleh meningkat sungguh selera..abis diet~jyaahahaha~~

 

Asal bosan je kacau adik2..huhu siap ajak dorang main lagi hehe ayat biasa "Jomla main dengan kite~" hehe bila dorang tak nak main, aku kacau dorang sampai puas muahahaha~hehe xpe bukan selalu pun~

Adik2 aku memang macam clown pun ade..ari2 ade je lawak sengal yang dorang dok cipta..ni semalam tengah tengok tv, tetibe kuar iklan "Ombak Rania"kat Astro..kononnya adaptasi dari cerita kartun "Little Mermaid"..adik aku yang rasa xleh blah dia kata "Apa ikan duyung? Kalau macam tu aku Snow White versi Malaysia, bukan kena racun dengan epal tapi durian hahaha"..haha gelak guling2 aku bila bayangkan Snow White yang terkangkang2 buka durian heheheh~oh imaginasiku~

http://thetvgeeks.com/wp-content/uploads/2012/06/Snow-White.gif
"hape? durian?!!!"

X lama lagi dah nak puasa kan? Huhu maka skang ni tengah panaskan engine untuk menghadapi bulan Ramadhan..buat apa? hehe malas nak cerita boleh? kekekekeke~xde apa la just rajinkan diri dengan puasa sunat je dan lain2~

Okaylah aku rasa ni je kot aku nak update buat masa skang..okay guys will update later (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget