CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 11, 2012

Hanazakarino Kimitachi e


 

Sebenarnya aku tau kewujudan hanazakarino kimitachi e ni pun dari drama Taiwan (biasala apa2 pun Taiwan yang suka start wat drama based on manga kecuali "it's started with a kiss" Jepun start dulu huhu kalau salah sorry~).

Jalan cerita drama ni agak menarik tapi kalau dok banding versi Taiwan dengan Jepun terus terang cakap, aku lagi suka versi Jepun huhu walaupun aku minat gilerz kat Jiro Wang hehehe~ yang versi Jepun walaupun Sano x hensem tapi ade Horikita Maki (Ashiya Mizuki) ,Ikuta Toma (Nakatsu) & Shirota Yuu (Kagurazaka) memang yang nama last tu wa manyak suka oo..plus jalan cerita Jepun lebih menarik & kelakar xleh blah punya hehehe yang ni kawan lelaki aku pun acknowledge kekelakaran drama ni hehehe~

 

so yang kali ni versi Korea hehehe walaupun x tengok lagi tapi aku rasa okay kot dari segi pelakon..hehee asal ade Choi Minho Shinee terus aku ok ye? hehehe biase la kalau dah suke~ 

Aku rasa yang ikut blog ni dari awal mesti tahu yang aku ni memang suka Minho ni sampai buat entry Minho Maniac..bukan apa, aku suka tengok lelaki yang sangat komited bila die nakkan sesuatu dan sifat tersebut ada pada Minho. Dia sangat komited dan sangat kompetitif sampai cipta rekod untuk lompat tinggi lagi huhu~walaupun 3 tahun lagi muda dari aku tapi ade aku kisah? hehehehe sama umur dengan adik aku, Nadirah..aiyoo~~
Choi Minho
Pelakon perempuan yang jadi Ashiya Mizuki plak Choi Sulli dari kumpulan F(x)..oklah..tapi ape2 pun mana boleh lawan Horikita Maki? hehehe Maki fans!!!!

Choi Sulli
Horikita Maki
Yang best aku dengar Kim Myungsoo aka L dari kumpulan Infinite juga ada berlakon hoho walaupun dalam Infinite aku suke Kim Sunggyu tapi sebagai Inspirit sejati, aku tetap sokong!! woohooo dan ketahuilah L itu hensem + cute hehehe~sapa mau lawan?

L
 Okaylah tapi dari segi pemilihan pelakon, aku dapat tengok ianya didominasi dari artis naungan SM Entertainment..hmm biase la..oh ZE:A : Kwanghee pun ade berlakon juga~ 
Untuk watak Nakatsu dilakonkan oleh Lee Hyunwoo, pelakon drama "God of Study"..agak sesuai juga la huhu

 
 Okayla apa2 pun jom kita sama2 nantikan kemunculan drama ini..adakah ia akan menjadi seterer versi Jepun? Or pelik tapi cute versi Taiwan? huhuhu~~

p/s: L x jadi berlakon sebab nak tumpukan perhatian kepada aktiviti Infinite (^-^) xpela janji dia bahagia~

0 comments:

Share it