Wednesday, July 25, 2012

Saya seorang pekerja~


Yeah skang ni rutin harian (ceit baru dua hari da..) dah mula berubah huhu..penat juga walaupun bukan aku yang bawak komuter dan LRT hehee~

Dari Rawang ke Menara TM..mau gak makan masa kira2 1jam 20 minit..maka aku yang jenis x suka lewat akan keluar rumah sebelum pukul 7 tapi last2 komuter naik dekat 7.20am baru muncul..haduih..yang paling xleh blah speed komuter yang ikut suka hati je nak kejap laju kejap perlahan..gua stress! rasa macam nak hijack je komuter tu tapi..hehe bukan aku reti control pun benda alah tu buat abis masa je lawan2 dengan pakcik komuter hehehehe~

Sampai KL Sentral apa lagi, berbekalkan pengalaman marathon kat IIUM Kuantan dulu, maka speed up kejar LRT plak.tapi ini no stress punya, setiap 2 minit ada dan kelajuannya memang best (^-^)..apasal la komuter tu x macam LRT? haiyo~sampai stesen Kerinchi, marathon lagi g Menara TM huhu..oh lif dia plak memang kasi aku pening..huhu pening giler aku nak cari lif yang betol2 berhenti kat level aku keja..keja pebenda baru training hehe..yelah training dulu before on the floor dengan customer..nak2 lagi aku ni yang langsung xde pengalaman deal dengan customer sangat..huhu dulu takat call and jumpa supplier ada la skit~

Yang bestnya balik awal huhu..disebabkan Ramadhan, balik awal 1 jam dari biasa hahaha 4.45pm gua dah balik keja weh! Apa2 pun solat dulu sebelum balik sebab takut tak sempat huhu..oh hari Jumaat lagi best sebab kitorang balik pukul 3.45pm! 2 jam lagi awal dari biasa muahahaha~~hehe mesti korang pk apa da budak ni balik je die ingat hehehee~yela xnak aku tido kat Menara TM tu huhu walaupun agak cantik dan sejuk~

Okayla aku rasa ni jela kot yang aku boleh update buat masa skang..oh aku bakal deal dengan pelangan paling fussy didunia~cubalah teka~dapat teka aku belanja aiskrim paddlepop*~
*terms and conditions apply hahaha (^-^)

Oh lupa plak SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN! Semoga kita sentiasa diberkatiNYA dan dapat menjayakan ibadah puasa dengan sempurna..insyaAllah (^-^)

4 comments:

Ziela said...

Salam..kerja dgn TM ke? Baru masuk? Ke keje dgn fibrecomm?

Norlyana Nasrin said...

@Ziela Wslm..kerja kat dalam Menara TM je..OCBC Bank pny contact centre
(^-^)

ABDUL HANNAN said...

salam, boleh bagitau macam mana interview dkt ocbc tu? sy dpt interview jawatan customer service executive? susah x interview dia?

Norlyana Nasrin said...

waalaikumussalam. tak susah pun cuma kena fasih berbahasa Inggeris. kalau yakin boleh kerja shift dan x cuti masa public holiday rasanya tak ada masalah.

There was an error in this gadget