Wednesday, August 29, 2012

Lagha


Kengkadang x perasan pun kita buat perkara yang masuk kategori lagha..hmm kalau boleh aku memang nak elakkan dari terlibat secara langsung atau x langsung dengan perkara2 yang melalaikan..

Lagha boleh dielakkan..dan selalunya ia berlaku apabila terlalu banyak masa terluang tanpa aktiviti yang berfaedah ataupun dah memang dah jadi hobi seseorang itu suka akan perkara lagha...hmm ntah pelik juga kalau orang tu dah memang suka perkara2 sebegitu..

Bosan juga antara penyebab perkara lagha berlaku..hmm susah juga..sebenarnya kalau bosan, cubalah cari sesuatu untuk dilakukan bagi mengelakkan bosan..

Maka insyaAllah, selepas ini aku akan bawa buku ke tempat kerja untuk mengelakkan perkara lagha berlaku..insyaAllah..

p/s: penulis berada didalam keadaan agak tertekan dengan perkara lagha yang berlaku ditempat kerja..

6 comments:

RuBy Razali said...

oiii!! terasa tertusuk hati... hahahha~ yo la2... den cari kerja... hahahah

Norlyana Nasrin said...

@RuBy Razali hoihoi..
hehe sengal la ko..

oii nnt klu nk sila anta resume kat aku~

RuBy Razali said...

beresssssss~

hello, I'm Rabiatul from #### bank.. May I help you.... Aku prektis dah ni wei... hahahahah

Norlyana Nasrin said...

@RuBy Razali script x lengkap~hahahahaha

perindu_خلافة said...

adakah buku fardhu 'ain ustaz ismail kamus sudah selesai di baca..!? sila baca untuk elakkan diri dari perkara lagha ^_^

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة masih belum habis..insyaAllah akan dibaca sehingga habis (^-^)

There was an error in this gadget