Monday, August 20, 2012

Raya 2012



Selamat Hari Raya!

Okay tahun ni raya tetap sama seperti tahun-tahun yang sebelum ni cuma kini aku dah bergelar pekerja huuhu..secara rasminya menandakan aku dah x layak menerima duit raya~bananana~ Huhu kini giliran aku pula yang kena beri duit raya (^-^)

Tahun ni aku sakit lagi..ye kiranya sakit aku ni suka datang time raya..selsema + batuk + demam woah memang package! Maka melayan tetamu ala kadar lepas tu terus masuk dalam bilik..pening woo..dengan hingus dok meleleh maka untuk mengelakkan infection kepada tetamu, aku terus masuk dalam bilik lepas bersalaman...

Oh tahun ni ada budak comel datang beraya rumah wan aku huhu..rupanya yang comel secara automaticnya menaikkan takhta dia menjadi anak aku yang ke-4 huhu..budak ni baru nak masuk 2 tahun..namanya Adrian~

Adrian & Lisa
Okayla rasanya sampai sini jela update buat kali ni..insyaAllah aku akan update lagi (^-^)

2 comments:

Zuemiey Khairuddin said...

mohon masak rendang untuk hamba yang jauh di perantauan...

Norlyana Nasrin said...

@Zuemiey Khairuddin
Huhu insyaAllah (^-^)
Tapi masak hanya untuk santapan mata sajelah~hehehe~

There was an error in this gadget