Saturday, September 1, 2012

Busy~


Alhamdulillah masih berada dalam keadaan yang agak baik walaupun selepas melalui 2 hari yang sangat sibuk~muahaha~~

Semalam aku dikejutkan dengan kasar oleh kakak aku yang xleh blah beria-ria nak g Kepong jumpa kawan dia untuk buat perkara-perkara yang xde faedah langsung (aku dah larang tapi dia x dengar..maka...haish). Aku pun bangun dengan agak malas2 sebab ikutkan perancangan, aku memang nak bangun lewat skit huhu..bangun2 je terus mandi dan bersiap sebab nak g Jusco gak untuk beli hadiah kahwin Pudin-chan~

Siap je aku panggil adik2 aku yang lain..hahaha saje je nak bagi kakak aku lambat lagi..dorang bangun la dengan bersemangat sebab aku ajak jalan2~ Kakak aku dah start bising2 tapi ade aku kisah? Dengan relaxnye aku g iron tudung~pilih2 baju..hahaha..

Pukul 10.50am gak la baru kitorang gerak keluar dari rumah...x sempat sampai lagi kat stesen komuter, dia dah buka seat belt , aku pun bergurau la " Ha apa lagi terjun la~" sambil gelak2 dengan adik2 aku yang lain huhu~ selepas hantar kakak aku tu, kitorang terus g Jusco..

Sampai2 Jusco, kitorang semua memang terasa lapar yang teramat sebab x makan apa2 lagi..mama aku x sediakan apa2 sebab dia pun nak keluar dengan ayah aku...hmm maka aku pun bawa diorang g makan dulu..selepas makan, kitorang memulakan sesi mencari barangan yang sesuai..banyak gak la tempat yang kitorang survey..last2 beli dalam Jusco gak huhu..selesai aktiviti membeli, kami pun pulang~

Petang tu pukul 6, aku dengan Jed dah tercongok kat Tesco tunggu Wani untuk bawa kitorang g wedding Pudin kat area Tasik Titiwangsa...yang ni majlis belah perempuan..yela nak g Kelantan tu rasa macam jauh pula..huhu..pukul 6.15pm gak la Wani sampai sebab jalan jam...nak dijadikan cerita, kami sesat la pula..dok cari Jalan Kuching pastu Jalan Mahameru huhu..bila dah sampai kat kawasan tasik, sesat pula nak cari tempat parking dan Su huhu..Su datang dengan Abang Yumel huhu..yang best bukan kitorang je yang sesat, Si Danial pun sesat gak..hahaha siap call Wani tanya jalan tapi last2 Abang Yumel gak jadi penyelamat huhu budak berangan tu la..

Pukul 8.00pm macam tu kitorang gerak g ke tapak majlis yang terletak didalam sebuah banglo..huhu cantik wo..kitorang bantai follow rombongan pihak lelaki..heheh malu nak masuk solo ma~aku yang semangat amik la macam2 gambar ikut suke hati aku huhu~dapat je tempat duduk, acara berborak terus dijalankan heheehe..macam biasa aku rasa macam group kitorang je yang bising heheh~lepas makan, kitorang g la cari pengantin dan melawat kawasan sekeliling ikut sesuka hati..pastu g amik gambar dengan pengantin...oh Pudin-chan ade ajak kitorang g kenduri kat Kelantan tapi macam biasa kitorang suh dia sponsor..agak2 la weh jauh kot..boleh plak aku suh dia sewa bas bawa kitorang  & dia cakap "Okay nanti contact bas UIA" amboila x ingat ke dia dah grad? huhu~


Ramai gak la kengkawan yang kitorang jumpa malam tu..hohoho seronok weh jumpa diorang!!

Hari ni plak aku g majlis pertunangan kawan sekolah aku, Kusaidatun kat blok Dahlia..alhamdulillah dah jadi tunangan orang dah kawan aku tu..cantik dia hari ni walaupun dia cakap seksa nak bermekap dan bagai2..huhu sabar la weh..dam macam biasa aku g dengan lifelong friend aku la, Jed..hehehe banyak gambar kitorang berdua sebab kitorang ni cepat bosan huhu..



Esok plak insyaAllah aku akan g Wisma Bentley Music..huhu untuk apa? Nanti2 la aku update~~
hint: Teehee~

2 comments:

perindu_خلافة said...

huhuhu.. x dapat pegi pudin-fana punya wedding malam tu, atas sbb tertentu =_=,
apa pun semoga dorang berbahagia hingga ke jannah, ^_^

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة insyaAllah..kte doakan jela...rizqan g yang kenduri kat Kelantan kan nanti?

There was an error in this gadget