Tuesday, October 9, 2012

Pemulangan robe dan gambar epic..


Macam biasa hari ni bangun pagi walaupun lewat skit dari kebiasaan dengan bersebab..huhu x payah cerita la sebab apa hehee~

Bangun je terus buka peti ais check lauk dan terus buat perancangan ataupun draft masakan dalam kepala otak ku yang masih belum cukup 'bangun'. Tutup peti ais terus g ruang tamu amik idea dulu..huhu takat jalan skit pastu patah balik ke peti ais bila dapat idea..

Makanya hari ni masak lauk simple dan senang huhu..ayam masak kicap dan sayur yaumak je..hmm ikutkan si Nadirah kalau makan x cukup 3 lauk x sah tapi...arghh ada aku kisah??!! Preparation untuk memasak dilakukan dengan agak slow..hmm ntah apasal macam sengal2 je pagi ni..hehe..tengah2 syok masak tiba-tiba lifelong friend aku, Jed hantar sms tanya aku nak ikut x dia g pulangkan robe hari ni..hmm ok jugaklah kan..maka aku terus setuju dan siapkan aktiviti masakan aku secepat mungkin sebab nak g pukul 12 katanya..time tu dah pukul 10.45am..hmm nak mandi lagi makan lagi..

Pukul 12, aku minta Jed amik kat rumah aku sebab ayah aku x balik lagi dari aktiviti blasting dia tu..nasib baik la dia sudi datang amik aku huhu thanks la kawan~

Sampai2 UIA je ternampak ada lagi students yang dok bergambar depan CAC..oh semangatnya mereka~ maka aku dengan Jed terus g pulangkan robe kitorang kat bilik pemulangan la~ nak amik gambar convo tengok line panjang bebenor maka baik pulangkan robe dan amik scroll dulu..

Abis je aktiviti pemulangan~ terus kitorang g beratur nak amik gambar convo..oh kitorang terjumpa Aya  dalam bilik pemulangan robe..huhu chingu yah! terjumpa plak Hanita dan Dhiya time tengah beratur amik gambar hehehe~

Sampai je turn kitorang...'bismillahirrahmanirrahim!!" ucap aku bila dapat gambar aku atas stage ari Ahad yang lepas..mak aih sengal giler..err aku nampak muka Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin yang dok sengeh sebab aku buat aksi circus atas pentas ari tu..aih why la..maka aku beli jela gambar compulsory dengan 1 gambar optional (4 orang before naik stage huhu ada Azrain, Pokcix, Kak Aina & me ma~)..Jed dengan Aya dah gelak dah bila aku ucap kalimah terkejut aku tadi..huhu tahu la aku ni selalu sengal maka aku redha jela~




Abis urusan, kitorang pun balik la apa lagi..anta Aya kat Greenwood pastu terus pulang ke Rawang aka California huhu..panas terik juga ini hari~ g Tesco jap sebab Jed nak amik lesen mak dia..huhu nak beli coolblog tapi tutup kaunter plak..huhu nasib aku la..maka beli jela Milo kat drinks stall dalam Tesco..

Sampai rumah..terus letak gambar dalam frame yang aku beli dari Faisal hari tu..huhu lawa frame tu (^-^)
tapi x gantung lagi la..heheh xpe nanti aku suruh ayah aku drill lubang baru untuk gantung gambar sengal aku huhu~

No comments:

There was an error in this gadget