Thursday, November 15, 2012

Cupcakes

Aku x reti buat dan x berapa suka sangat makan. Tapi...

cupcakes~
Ni tadi ketika aku tengah busy buat agar-agar coklat kat dapur tetiba ada seorang budak lelaki (umur aku x pasti sebab bukan aku yang melayan) datang rumah aku jual cupcakes yang mak dia buat. Budak tu duduk kat tingkat 4 apartment yang sama  dengan aku. Adik-adik aku yang lain yang dok melayan budak tu sambil usha-usha cupcakes yang dia jual huhu...usha punya usha beli la juga cupcakes dari budak tu..kesian plus nampak sedap.

Maka siap keja aku, aku pun g la makan cupcake tu dengan adik-adik aku yang lain. Hmm 1 bite tells it all. Cupcake tu x cukup masak. Nak aje aku panggil budak tu minta beritahu mak dia yang cupcake tu x cukup masak tapi budak tu dah jauh dan ada 24 buah rumah kat tingkat 4 xkan la aku nak g ketuk semua cari orang yang buat cupcake tu huhu~

Apa-apa pun harap lain kali mak budak tu check betul-betul sebelum suruh anak dia g jual sebab takut nanti kalau orang marah ke apa kang budak tu juga yang trauma.

No comments:

There was an error in this gadget