Saturday, November 10, 2012

Janji

Ingat x hari tu aku ada cerita yang adik aku, Lisa janji nak belikan aiskrim Wall's Selection Strawberry Cheesecake kalau aku ikut dia balik Kedah hari tu?

Dan hari ini adik aku dah tunaikan janji dia..heheheheh (^___________^)v




Punyalah aku seronok sebab dapat aiskrim..lama gak masa dia amik nak kumpul duit beli aiskrim kat aku huhu..

Maka insyaAllah malam ni aku akan rasmikan aiskrim tu dengan dia hehe...

Oh pasal ayah aku pula, alhamdulillah keadaan dia dah beransur pulih tapi susah sikit nak makan makanan biasa so makan bubur jela. Doakan dia cepat sembuh. Amin


6 comments:

perindu_خلافة said...

cheesecake .. huhu ^.^
sedap x lyana !?
kena try juga ni,

btw,
syafahuLlah untuk ayah lyana,
"sakit manusia tanda disayangi Tuhan"
^_^

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة sedap2 (^-^)
silalah try gabungan strawberry + cheese hohoho~

thanks rizqan. InsyaAllah..doakan dia cepat sembuh.(^-^)

perindu_خلافة said...

faraulah plus cheese..
2 dunia berbeza dalam satu bekas,
mesti best sangat ni, hehe :)

ur welcome.

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة yup2 hehe~
first time cuba makan campuran cheese dan aiskrim + strawberry..
ada plak potongan kecil cheesecake dalam aiskrim tu hoho~ (>O<)

perindu_خلافة said...

owh maksudnya memang betul wujud la cheesecake dalam ice-cream tu..
herherher kena try sangat ni :)

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة yup (^-^)

kalau xde sila pulang balik ice-cream tu huhu~

There was an error in this gadget