Sunday, December 30, 2012

Balut, Barang baru, Ujimatcha dan sedikit update

Balut..


Malam semalam dan malam ni tugas aku adalah membalut buku si Alisa yang nak masuk tingkatan 1 pada 2hb Januari 2013. Budak tu memang x reti nak balut2 ni..eleh macam la aku terer..terus terang aku bab balut buku ni memang x brape nak terer tapi bolehla..alang2 balut buku teks budak tu, aku balut skali novel aku hahahahah~

Barang baru..

cawan besar hijau Shin Chan aku pun nak nyebok hahaha~
Macam biasa asal nak new year je aku akan dapat calender, diary dan organizer dari mama aku. So semalam aku dapat dah..hohoho seronok weh..bagi aku benda2 ni penting kat aku x kira la aku ni dok rumah je skang~ so malam tadi aku tanda tarikh2 yang perlu aku ingat dan tarikh birthday family huhu~

Ujimatcha



Chatime perisa Ujimatcha memang favourite aku. Teh hijau + kacang azuki yang cukup rasa bagi aku. Aku pernah bagi kawan aku rasa tapi...kena maki sebab x kena dengan citarasa dia..salahkah aku? Aku cuma nak berkongsi je....mood sedih jap huhu~

Oh siang tadi budak2 tu (Kakak, Nadirah dan Wani) g Bukit Bintang..aku dengan Lisa x ikut sebab malas..maka kami berdua tinggal kat rumah dengan mama dengan ayah..huhu makanan banyak sebab diorang takde hahha~diorang la yang beli Chatime untuk kitorang kat rumah huhu..oh dorang g sana pun sebab nak tengok pameran Doraemon kat Pavilion. Comel je tapi terus terang aku x sanggup nak ikut ebab mesti crowded dengan manusia2 dan aku memang kalau dah kuar lambat tu memang aku x mau ikut huu~

Doraemon is everywhere~
Tadi sempat gak tengok Phineas & Ferb, Ultraman Tiga, Source Code etc hehehe sempat gak main game Harvest Moon. Best woo, kuda kat farm Lisa dah besar & boleh masuk Horse Race hoho~

Huhu mesti bosan orang yang baca sebab asyik Harvest Moon je keja aku..sorry la kawan..kalau aku dah suka satu benda tu memang susah nak lepas~

No comments:

There was an error in this gadget