Saturday, December 1, 2012

Bola (Malaysia VS Indonesia)


Bola sepak...game yang dulu aku selalu main dengan jiran aku..huhu kenangan zaman kanak-kanak yang x leh blah sebab dulu bukan main aktif tapi sekarang bila dah tua ni...huhu kuar rumah pun x mo.

Oh sebenarnya nak cite pasal game bola sepak yang skang (01/12/2012, 10.13pm) tengah dok tayang kat TV ni, Malaysia VS Indonesia. Buat masa skang 2-0 (M'sia 2- Indo 0) jaringan pada minit ke-26 & 29.

Terus terang aku sebenarnya malas skit nak tengok bola tapi disebabkan galakan dari adik2 dan ayah aku yang memang suka tengok bola maka aku tengok jela. Tapi...terus terang cakap kalau dah start tengok memang susah nak lepas woo..seronok woo..banyaknya woo~hehehe

Bila tengok pasukan kebangsaan berusaha nak jaringkan gol, terus rasa xpe la kalau kalah ke menang ke sebab adat pertandingan la kan? (Walaupun dalam hati geram juga~)

Apa2 pun doakan supaya Malaysia menang malam ni (^-^)v

p/s: Adik aku kata tengok bola ni kelakar heheheh..btol2 macam tengok orang berkungfu pun ade hehehe~
Alhamdulillah Malaysia menang 2-0! (^-^)v


No comments:

There was an error in this gadget