Tuesday, December 11, 2012

Kahwin Syuu dan Big Bad Wolf


Hari Sabtu yang lepas, aku, Wani, Rubiah dan Nita g kenduri kahwin Syuu di Dewan MBSA. Maaf xde gambar sebab aku lupa bawa kamera.

Perjalanan bermula dengan pagi tu aku minta ayah aku hantar kat tempat kutipan normal aka Tesco Rawang huhu..g mana2 dengan Wani ni, dia akan akan amik aku kat Tesco huhu senang~

Mula2 amik Rubiah dulu...huhu sepanjang perjalan asyik melawak dengan Wani hehe~biase la dah lama x jumpa~ jumpa je Rubiah terus tambah bising hehehe~ biase la Rubiah..kemudian g amik Nita plak kat Kampung Kerinchi..Oh Nita dengan Rubiah keja jadi RA kat UM..aku dengan Wani still dok umah~ miahahah~

Bila dah cukup ahli rombongan, kami bertolak ke Dewan MBSA dengan bantuan PapaGo Rubiah hahaha~ terus terang sepanjang perjalanan mulut semua orang xleh nak diam huhu semua excited kot..paling xleh blah PapaGo bagi arahan x lengkap..ade ke patut arahan berhenti in the middle of nowhere huhu propa..xde la yang aku nampak kilang je kiri kanan..maka kami ikut sign board jela huuh nasib baik la ade~sampai je kat destinasi, jumpa la kawan2 UIA Kuantan woohoo~ walaupun x semua tapi ketahuilah yang aku seronok berjumpa dengan kalian~ siap makan ape semua kami bergerak menuju ke destinasi seterusnya~ x sempat nak tunggu Syuu sebab takut lambat dan jalan jam~ hehe kami dapat goodies bag special dari mak Syuu huhu thank you Aunty~

Destinasi kedua kami~ The Mines!! Ada pameran buku besar-besaran Big Bad Wolf kat sana dan sesungguhnya aku memang suka g pameran buku huhu buku banyak murah woo!!! Malangnya.....aku pakai kasut x sesuai dan aku agak pokai ye hukhuk (TT^TT). Yang paling xleh blah xde plak genre buku yang aku minat dipamerkan kat situ. Maka aku rembat novel English, Mrs Mismarriage yang berharga RM 3 je huhu..sakit kaki tu xyah cite la..banyak kali gak aku berhenti dan buka kasut jap..oh aku jalan2 cari buku dengan Rubiah setelah kehilangan dua kanak2 (Wani dan Nita)..Rubiah punya la semangat beli novel English Fiction huuhuu~banyak gak yang diborong oleh Rubiah..oh yang xleh blah buku2 yang x berapa nak senonoh semua dia tunjuk kat aku..ceit! sengal ko Rubiah!

Habis memborong aku pun dah x tahan~maka pulanglah kami ke sarang masing2 haha~ kali ni dan x pakai PapaGo sebab dah abis bateri maka kami tengok signboard jela huhu alhamdulillah sampai gak~

Terus terang cakap aku happy sebab dapat keluar dengan mereka2 ni dan jumpa kawan2 yang lain huhu..insyaAllah lain kali kitorang akan keluar bersama lagi~hahaha ayat~



No comments:

There was an error in this gadget