Friday, December 21, 2012

Ubat Nyamuk dan update skit


Aku xtau apsal nama dia ubat nyamuk padahal kegunaan die adalah untuk bunuh nyamuk kan? Bukan kasi sembuh penyakit nyamuk huhu mengarut...sebenarnya aku dah nak mati lemas dengan asap ubat nyamuk ni huhu patutlah tebal asapnya, bawah kaki aku da..(lalu angkat letak jauh skit)

Sebenarnya dari awal tadi aku on9 (12.30am, aku on9 lambat sebab tunggu turn ma) aku dok tahan je bau asap nyamuk ni..huhu dok tercari2 gak dari tadi mana la sumber bauan ini~hehehe

Sebelum aku on9 tadi, adik aku si Wani tu on9..hmm kalau budak tu on9 memang lama..huhu banyak sangat kawan bukan macam aku yang loner~ (konon)

Okay sebenarnya ikutkan kalau aku on9 memang agak lama sebab aku men'download' sekali segala drama, variety show atau movie apa2 yang dorang dok request tapi...last2 aku plak kena tuduh penyebab bil letrik melambung dalam rumah aku huhu..dah nasib..xpela..

Oh tadi adik aku si Nadirah merungut nak berenti keja sebab menyampah dengan perangai bos dia..mama aku apa lagi bebel la..huhu tetibe mama aku cakap " Abis tu nak berenti? Ingat best ke dok rumah?" aku yang sengal ni bantai jawab dengan bangga " best! boleh men game!" huhuhu memang membara je mama aku kan? kakak aku dah label aku pengabis beras..huhu lantak~malas nak layan dia sebab asal buka mulut je buat orang sakit hati maka siang tadi aku sound balik " Kalau asal buka mulut bagi orang sakit hati, baik ko diam je". Terus diam sambil cakap bisik2 dengan adik aku..huh ada aku kisah?! Oh dia MC 2 hari sebab sakit mata..hmm marah2 kat aku last2 aku gak yang kena titiskan eyedrop kat die hari2..hmmph! tapi sebenarnya lawak je bagi aku..huhu ikutkan jahat aku maunya aku buat2 cucuk mata dia hahahahah~ jahat2

Oh aku skang dah addicted men game Harvest Moon...hahaha~ syok..walaupun cuma permainan PS1 tapi masih best~hehehe
game paling best aku rasa~

No comments:

There was an error in this gadget