Sunday, January 20, 2013

Happy Weekend


Happy la sangat...huhu sebenarnya xde la apa sangat tapi saje gatal nak update.

Okay x lama lagi dah nak CNY (Chinese New Year daa..) maka orang2 dalam rumah aku dah mula excited..huhu

Company mama aku x sure nak bagi bonus ke x maka 3 orang yang bekerja dalam company tu dah mula rasa down skit. Kakak dengan adik dah start ura2 nak tukar profession huhu apa2 pun baik tunggu dan lihat je...

mikan!!
Asal CNY je mesti ramai dok terliur pk limau mandarin yang sedap huhu..aku x pun x beli lagi tapi rasanya dalam seminggu dua ada la kot kewujudan limau mandarin tu dalam rumah aku~ oh limau mandarin atau aku lebih suka panggil MIKAN (limau mandarin dalam bahasa Jepun)..tadi aku baru telan oren dah teringat kat mikan plak huu~

Cakap pasal mikan ni..aku ada skill yang agak x boleh blah tapi aku rasa berguna la gak bila makan mikan ni hehe~ aku boleh kenalpasti mikan yang masam dengan yang manis hehe~yela ramai orang mesti nak makan yang manis je kan? Aku suka yang sederhana manis hehe~


No comments:

There was an error in this gadget