Tuesday, February 26, 2013

Melayan Blues

Rawang sekarang tengah musim hujan..aku ni kalau dah start musim hujan mula la nak layan blues..huhu xtau dari dulu asal hujan je aku cepat rasa sedih dan murung..kenapakah? ntah sebab damai sangat kot huhu bukan sepatutnya jadi tenang ke? hmm..jadi aku pun dok layan la lagu2 yang aku suka huu~

B.A.P -Rain Sound
Memang padan la dengan suasana hujan2 ni..


Jay Chou - Ye Qu
Lagu favourite sepanjang zaman


G-Dragon - That XX
Err xtau kenapa suara GD macam kena je dengan mood hujan aku...


Epik High - Oosan
Yang ni memang lagu hujan~


Apa2 pun aku rasa x kisah la apa lagu pun nak layan time hujan tapi lebih baik berzikir kan (DUSH! Kena kat muka sendiri) Okay koleksi zikir penenang jiwa raga~





Sejuk balik hati ni...dah kurang blues (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget