Monday, February 11, 2013

Mikan..mikan is everywhere..

Mikan aka limau mandarin..memang banyak kat rumah aku skang..nak? meh datang rumah..



 
Lambakan mikan ni menyebabkan batuk aku xleh nak surut dan aku makan mau 10 biji sehari hehe propa..tapi aku memang suka mikan ni..huhu setakat ni segala jenis rasa mikan ni aku dah telan..manis, masam, terlampau manis/masam ataupun sederhana manis hehe macam boleh adjust je..

La la ni la dok teringat kat kawan2..bukan apa, selalu aku akan bawa balik mikan ni ke UIA dan makan berjemaah dengan kengkawan..kalau time sekolah dulu pun, dengan semangat aku akan bawa seplastik mikan pastu ade la adegan peluru sesat versi biji limau mandarin hehehe sengal..kenangan...huhu rindu woo~

Ni kat rumah, makan pun kurang feel (tapi makan banyak gak)...meh la kengkawan kalau rasa nak makn mikan ni mai la datang rumah (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget