Sunday, February 24, 2013

Walaupun aku minat K-Pop

B.A.P. 
Ye aku memang minat K-POP..tapi aku x rasa aku minat K-pop je..I love Korean culture and ethic too what? 

Tapi apa-apa pun ada benda yang perlu orang pandai beza antara minat, suka dan fanatik.

Infinite
Walaupun aku suka K-pop;

- aku xkan pakai pakaian yang penyanyi perempuan pakai sebab nampak sangat macam xde harga diri.
Teen Top

- aku xkan menjerit-jerit sambil terkinja-kinja kat konsert2 dorang sebab aku memang x suka tempat crowd dan bagi aku itu semua membazir duit..kalau free pun aku x g sebab aku benci tempat yang sesak dan aku x suka tengok orang yang terlalu excited sebab bagi aku nampak sangat hodoh.

Big Bang
- kalau tengok rancangan nyanyian macam Music Bank ke Inkigayo kat rumah aku lebih suka tengok yang dah recorded (PVR) punya sebab aku boleh lajukan bila girl group yang ntah apa2 buat persembahan, aku just tengok boy band yang aku suke xpun lagu yang aku familiar je..(ayat macam poyo tapi ini kenyataan).

C.N. Blue

- aku xkan gaduh2 pertahankan group yang aku suka kat internet sebab itu semua too childish and stupid to comprehend.

F.T. Island
- sampai waktu solat, aku akan berhenti dari layan k-pop dan g solat sebab benda tu semua boleh tunggu tapi bukan waktu solat betul x saudara2 se-Islam ku?

Beast
Aku rasa ni je kot yang aku rasa skang..apa2 pun minat skit2 xpe tapi jangan sampai terlalu fanatik nak pakai pakaian x cukup kain dorang, buat tarian seksi seksa depan bukan mahram dan terlalu memuja dorang okay? Nasihat ikhlas dari seorang peminat K-pop juga (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget