Sunday, March 3, 2013

Bernovel lagi


Semalam aku buat lawatan rasmi lagi kat Rose Garden...hihi rumah Jed la~ boleh kata sekarang ni tiap2 ari Sabtu aku akan buat lawatan rasmi ke sana. Berborak, bergurau dan menceritakan perihal hidup masing2..huhu seronok betul jumpa sahabat yang boleh gelak dan dengar masalah aku sambil beri pendapat bernas.

Jadi hasil lawatan semalam, aku menambah lagi koleksi pinjaman novel..total 11 buah novel aku pinjam dari Jed. Semuanya gabungan novel2 lama dan baru..ade gak novel 'Kasih Yang Suci' ala novel yang dah dibuat jadi drama 'Nora Elena' yang aku dok tengok time praktikal dulu? Ingat x yang aku dok cte aku geli sampai terguling2 kat atas lantai huhu~ romantik sangat Seth Tan tu naik meremang bulu roma bila akak teringat kikiki~

Jadi semalam dah abis baca 1 novel tapi...aku x rasa aku nak tulis ulasan sebab novel tu buat aku penat membaca dan penat rasanya nak menceritakan balik. Tajuk novel tu 'Jangan Bilang Benci' dari Muna Mahira.

Sekarang ni aku tengah baca 'Kasih Yang Suci' tu la..nanti kalau rajin aku buat ulasan kalau x faham2 jela..but so far people already know about the content so why bother writing a review? They don't give damn right? huhu whatever..I'll do whatever I want regardless of what others might think about me because it's really hard to please everybody. Apa aku mengarut da....oklah aku nak offline dah.

To all readers and followers hope you guys will be in a very good health and be happy (^-^)

2 comments:

perindu_خلافة said...

wah bernovel lagi..
apa kata lepas ni lyana jadi penulis pulak, mana tahu boleh jadi side income ^_^

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة hihi layak ke akak?

haha insyaAllah ada juga merancang nak buat macam tu..doa2 kan la ye..
(^-^)

There was an error in this gadget