Thursday, March 28, 2013

Bersangka baik~



Sifat yang aku asyik pupuk dalam hati aku tiap2 ari sebab ade je tingkah manusia yang buat aku fikir tak elok...naik tren dari Rawang sampai KL Sentral tiap2 ari jadi tabiat lama aka memerhati orang dah datang balik..haish mata ni la! Nasib baik duduk kat koc wanita..oh tadi petang sebab ramai sangat aku g koc yang bercampur..itu pun sebab ada kawan kalau tak memang tak sio teman ke sana..bila kawan tu turun kat destinasi dia aku dah mati kutu..tunduk terus pandangan dan peluk beg besar aku macam apa ntah...haih apa punya perangai..

Oh tadi ada pegawai yang datang check tiket..haih ade gak ke orang yang naik tren xde tiket skang? disebabkan aku pakai Touch N Go Doraemon kakak aku maka aku tunjuk je kad tu takdelah dia nak check huhu polis tu sengih je tengok Touch N Go Doraemon tu..huhu mesti dia ingat dah besar gabak pun suka Doraemon..huhu bukan aku ye tapi akak aku punya..kalau aku punya mesti gambar Son Goku yang tengah angkat Bola Jiwa \(>o<)/  konon~

Kerja aku buat masa ni okay..kena la tegur sikit2 sebab aku suka buat ikut suka hati aku bila buat phone interview dengan candidate hehehe sorry saya budak baru~ tapikan terus terang cakap..ada gak orang yang dah menganggur dari April 2012 sampai skang tapi bila tawarkan kerja boleh plak tak nak..err ni memilih atau dia memang tekad dan nekad nak kerja yang betul2 dia nak saje? Entah oh sila bersangka baik Norlyana Nasrin binti Zulkifli!

p/s: rakan sekerja nak panggil aku dengan panggillan 'Lyana' dan aku terus menolak..huhu nak maintain jadi Nasrin lagi buat seberapa ketika (apa punya ayat da...)

okay macam biasa sila lawat blog novel aku Kisah Kita & Isteriku Ratu Ais
layan ni jap~ dulu aku layan album Meteora ni berulang-ulang kali..ni salah satu lagu yang aku suka




oh dan ni juga~
 

No comments:

There was an error in this gadget