Friday, March 8, 2013

Mari Saya Update Sikit~

taken from here 
Ayat tak boleh blah.

Sekarang ni idea tengah mencurah-curah untuk penulisan novel maka aku lebih menumpukan perhatian kepada blog novel aku. Novel yang aku cipta setelah aku mendapat sokongan dari beberapa orang rakanku. Thanks la kawan!

Nak baca? Hehehe malu nak tunjuk tetapi untuk menulis dengan lebih baik aku perlukan kritikan membina dan sokongan dari kalian.

Okay ni link ke blog novel aku. Sila klik sini.

Sila tegur aku jika ada sebarang kesilapan or apa-apa ye.

Meh aku bagi pantun budak sekolah rendah kikiki~

Buah cempedak diluar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

rasa sayang eh~rasa sayang, sayang eh~ hehehe dah mengarut.

InsyaAllah aku akan cuba sentiasa update main blog aku ni sekerap mungkin. Oh aku ada baca beberapa buah novel dan dalam banyak-banyak novel tu, aku paling tertarik dengan novel Cik Bunga dan Encik Sombong karya Airisz. Jalan ceritanya yang lain dari lain buatkan aku tertarik huhu~ tahniahlah kepada penulis!

InsyaAllah aku akan update dan menulis dengan rajin. Doakan aku ye kengkawan (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget