Wednesday, March 20, 2013

Saya tak perfect!

far from it... 

Saya tak perfect dan saya pun tak mahu jadi perfect sebab orang lain tapi kalau kerana Allah, insyaAllah saya cuba.

Saya tak perfect dan saya tak perlu jadi perfect sebab orang kata tiada benda yang perfect didunia ini tapi saya rasa ciptaan Allah sememangnya perfect. Hmm macam mana ni?

Saya tak perfect tapi orang ingat saya nak jadi perfect sebab saya cuba menjadi muslimah dari segi pakaian dan perbuatan walaupun sering tergelincir dari landasan yang betul tapi itu bukan untuk menjadi perfect tapi untuk mendapat redha Allah!

Saya tak perfect tapi orang suka ingat saya berlagak perfect sebab saya suka beri nasihat ikut suka hati saya sampai mereka tak suka dengan saya. Tak apalah kalau tak suka jika saya buat anda terasa hati saya minta maaf tapi jika ada benar dalam percakapan saya sila pertimbangankan sebab mungkin cara saya sampaikan salah tapi insyaALLAH saya ikhlas nak beri nasihat.

Saya tak perfect dan takkan pernah perfect sebab manusia yang perfect pun hanya Rasulullah S.A.W.

Saya tak perfect dan tak rasa nak jadi perfect untuk menunjuk-nunjuk diatas dunia yang entah bila-bila masa sahaja Allah boleh lenyapkan dari sistem solar.

Katalah apa-apa pun asalkan kamu sedar yang Allah itu Al-Malik, Al-'Aliy..

No comments:

There was an error in this gadget