Monday, March 11, 2013

Sekadar update


Baru je siapkan Bab 12 untuk Novel- Kisah Kita tetibe hujan turun dengan mencurah-curah. Huhu rasa mata ni dah start kuyu sekali prayer reminder keluar..lagi 40 minit dah nak masuk Asar~ hehehe thanks..

Time-time hujan ni teringin pula nak makan kek pisang dengan susu. Hihi sedap oo..x caya sila try.

Hari ni aku try masak ayam masak halia tapi...tak jadi do...oh kegagalan itu menyebabkan aku alter resepi tu sampai aku rasa boleh ditelan oleh adik-adik ku yang kelaparan~

Hmm tadi aku beli novel secara on9 lagi hehehe~ saje je sebab novel2 lain dah abis baca dan aku nak cari idea untuk novel aku sendiri hehehe..

Kepada kawan-kawan sekalian. Kalau rasa nak baca novel yang aku karang silalah klik kat link kat atas tu. Sekian terima kasih. Teehee~

No comments:

There was an error in this gadget