Monday, April 8, 2013

Everyday Blues



Blues selamanya~

Dah lain dah tu...hehe terus terang aku tak tahu nak buat apa tu yang aku update blog aku time2 waktu kerja ni..ha..kantoi!!

ok2 bukan apa..database nak call manusia2 yang hendak direkrut run out already..nak call kengkawan kang kena pelangkung dengan boss huhu x pasal2..

orang lain cuti g jalan2..aku plak dok berulit dengan novel2 yang kawan aku pinjamkan kat aku disamping buat novel sendiri..

aku tak tahu la nak kata apa pasal novel aku..huhu aku just tulis novel ikut suka hati aku jadi kalau silap ke macam sengal ke x sesuai ke silalah tegur huhu~

lawat Kisah Kita & Isteriku Ratu Ais.

Kerja aku okay la buat masa skang just bila dah xde orang nak call ni yang buat aku terkulat-kulat memandang skrin PC sambil merewang ke tempat lain...ufufufuufu..

Aku rasa sampai sini je kot aku update..nanti aku update bila rasa bosan lagi huhu..adios amigos!

No comments:

There was an error in this gadget