Wednesday, April 10, 2013

Morning (^-^)


Sekarang pagiku penuh dengan adventure..kenapa? hihihi..tiap2 pagi (bermula dari semalam) aku akan ikut trail hutan untuk keluar dari kesesakan kat kawasan perumahan rumah aku..huhu cakap macam aku yang drive padahal Mr Zul yang berusaha dok bawa kereta untuk ikut trail tu..nasib baik ayah aku pakai CRV kalau tak..hmm xtau la..

Pagi yang indah, pukul 7 macam tu aku dah kena keluar dari rumah, dalam kereta dengar la radia Sinar.fm yang memang jadi favourite parent aku..tapi aku suka la juga lagu merapu yang Salleh Yaakob nyanyi tiap2 ari huhu..

Alhamdulillah la dengan melalui trail ni, aku berjaya sampai ke stesen komuter dalam 7.20am. Aku nak naik train pukul 7.30am ma~

p/s: database run-out maka aku macam ntah apa2 je..aku xtau nak buat apa jadi aku mengupdate blog..tolonglah bagi new database..

No comments:

There was an error in this gadget