Thursday, April 11, 2013

PRU 13 dan sedikit update


Wow..makin menjadi-jadi kempen sejak diumumkan tarikh mengundi 5th May 2013. Hari Ahad...nape x buat hari Isnin? Boleh cuti..hehehehehe sengal otak pemalas..apa2 pun yang mana yang layak mengundi tu sila2 la mengundi sebab itu hak anda..



Sekarang ni musim hujan dah tiba semula..huhu jalan licin, komuter semalam lambat sebab kata ada landasan banjir?? xtau la tapi aku sampai lambat semalam..hadui la..tapi alhamdulillah hari ni komuter okay dan aku sampai agak cepat jugalah..hmm dek kerana musim PRU, tayangan Tom& Jerry dah xde dan asyik ulang lagu 1 Malaysia, 1M4U je disamping iklan2 komuter yang lain..err harap2 lepas ni tukar balik Tom & Jerry xpun pasanglah kartun lain supaya penumpang2 yang suka kartun macam aku x bosan sangat hehe~ tapi sekarang ni asal naik komuter dan dapat tempat duduk terus terlelap huhu letih marathon dari Quill 7 ke KL Sentral dan sebaliknya~kikiki~

Oh aku dapat email suh g exam PTD hari Sabtu ni (13/4/2013) tapi aku x dapat surat rasmi dan dari apa yang aku baca dari email tu, aku kena tunjuk surat tawaran tu untuk masuk exam..hmm macam mana ni? Kalau tak ada juga esok, nampaknya aku kena call pihak yang bertanggungjawab untuk bertanyakan status aku..

Okaylah aku rasa takat ni jela aku update buat masa sekarang..oh sila lawat blog novel Kisah Kita dan Isteriku Ratu Ais.

p/s: rasa pening2 sikit sebab kena hujan..

No comments:

There was an error in this gadget