Saturday, May 11, 2013

Eddy saya



Eddy, matamu yang sepet membuatkan aku tak jemu memandangmu dan pertama kali aku melihat dikau, wajahmu lekat dikotak fikiranku..

Eddy, mungkin ada yang kata aku gila tapi entah, suka sangat  pabila aku memilikimu dan insyaAllah aku akan menjagamu.

Eddy, hadirmu menambah seri didalam jiwaku, menyemai keceriaan dihatiku dan menghadirkan kasih untuk dirimu.

Eddy, walaupun mulutmu muncung namun jiwaku tetap untukmu..chewah..dah..dah naik geli aku hahahha kalau Eddy faham ni mau lari benda alah tu..nah ni la Eddy aku huhu~

Eddy!!
Hehehe mereng dah otak aku. Oh yang ni Eddy, watak dalam kartun Pororo. Aku suka sangat dengan watak Eddy dan hmm korang tau kan aku ni suka dengan Arctic Fox maka sedara maranya tu pun aku suka la juga..ikutkan kalau ada patung Arctic Fox aku rasa aku akan beli..hmm suka sangat kot..huhu okaylah aku nii baru je update novel aku, Kisah Kita..insyaAllah malam nanti aku akan update Isteriku Ratu Ais pula okay?

No comments:

There was an error in this gadget