Thursday, June 27, 2013

Novel update

Switch from Sket Dance
Okay guys aku akan update novel aku tapi...sebelum tu aku nak betulkan dulu storyline..storyboard hehehe apa2 je la yang ada kaitan dengan dua novel aku tu..hmm nak buat lain skit dari novel biasa tapi nak merealisasikan idea tu agak sukar..heehee doakan aku cepat sikit dapat cara untuk merealisasikan idea aku dalam bentuk penulisan.  Rasa macam banyak je nak cerita dalam tu just seperti yang aku sebut dari awal nak merealisasikan (banyak la kau punya sarsi!) tu agak payah buat masa sekarang sebab kalau boleh aku xnak klise.

Maka para pembaca (kalau adalah kan?) sila bersabar dengan akak hehehe~ akan ku gunakan segala ilmu2 penovelan yang aku belajar dari novel2 dan imaginasi yang ada!!! muahahahaha semangat waja gila lepas solat Asar hehehe~

Apa-apa pun insyaAllah aku akan update novel tu dalam masa terdekat ni..rasanya maybe sekarang aku nak habiskan Kisah Kita dulu lepas tu baru continue dengan Isteriku Ratu Ais ke anda rasa bagaimana? kuikuikui~

ini Switch yang sama menari kat atas tu huhu Kazuyoshi Usui!!!

No comments:

There was an error in this gadget