Wednesday, July 17, 2013

Uhuh~



Macam bosan je bila ulang rutin yang sama tiap2 hari..hehhe tu mungkin bagi orang lain tapi bagi aku aku tengah berehat tahap max ni ahahaha~

Asal bangun tidur je terus mandi lepas tu switch on modem internet...rehat-rehat tengok channel Astro Oasis sambil lipat baju kekadang..lepas Zohor baru buka laptop dan online..check email, blogger, Facebook..uish selalu sangat dapat invitation kawan-kawanku kahwin hohoho~

Update novel bila ada mood dan idea..update pun kena laju2 sebab nak masak2 petang itu ahaha~ sementara tu dok tengok website lain2 baca posting kat FB..buat job application kalau ada jawatan yang berkenan dihati hoho~

Unspoken milik Rubiah yang selalu di Runiahkan ada update ari2 maka g la lawat blog kawan tu hahaha...suka x Rubiah aku promote blog ko ni?

Rasa macam tak tahu nak cerita apa..hmm xpe nanti kalau ada apa2 aku update lagi..

Sila lawat blog novel Kisah Kita dan Isteriku Ratu Ais

p/s: dalam kepala otak aku skang ada satu cerpen yang aku nak tulis huhu xpe aku akan rangka dulu jalan cerita bila siap aku akan pos kat blog Isteriku Ratu Ais..tunggu~

2 comments:

RuBy Razali said...

like! hahahahah~ blog aku sepi je... ok pe sepi2.. leh aku makin ngarut. hahahaha

Norlyana Nasrin said...

@RuBy Razali hehee sila mengarut nnt aku menjenguk kihkihkih~

There was an error in this gadget