Thursday, August 22, 2013

Incik Bos - Part 3



Pagi masuk office, aku terus tanya kat kawan aku

"Bila nak Jumaat huh?" pertanyaan sengal yang disambut dengan ketawa ala Gopal kartun Boboiboy oleh designer yang duduk depan aku hahahah~

Hari aku macam biasa akan dipenuhi dengan order dan quotation dari sebuah syarikat dari Sarawak..kalau nak tahu, aku dah cipta sejarah macam2 kat tempat kerja ni..orang baru yang senang dapat line untuk call outstation (Sabah, Sarawak etc..), jatuh kerusi, masuk meeting dan macam2 lagi..

Incik bos datang awal sikit dari biasa..sampai2 je dah busy sampai Ah Pam cari dia pun asyik lari2..nampak sangat muka busy dia tu..hahaha hari ni Ah Bin serius, nak main2 dengan dia pun x boleh..huhu~projek besau kali ni tu yang Ah Bin jadi serius..quotation & order yang nak buat pun dah boleh buat aku rasa nak pengsan huhu~

Incik bos ni macam lupa yang aku faham bahasa Cina sebab bila dia cakap dengan officemate aku, dia buat translation in English pula kat aku..aku pun sengih jela..lawak dengar dia cakap ulang2 kali ahahaha~bila aku call dia mula2 aku guna professional attitude tapi bila dengar dia menjawab ala2 orang bangun tido, terpaksalah guna cara pasar..lawak betul la Ah Bin ni..

p/s: diduga dengan keputusan yang mengecewakan tapi la tahzan Norlyana Nasrin! Ada rezeki lain yang Allah tetapkan..yakin dengan Allah! 

Doakan saudara2 kita di Mesir dan umat Islam di negara lain yang menderita. Kes serangan gas beracun kat Syria betul2 kurang ajar! Mereka memang bukan manusia! Bunuh orang macam bunuh nyamuk pula..astaghfirullahalazim..

No comments:

There was an error in this gadget