Friday, August 30, 2013

Mr Papa



Gelaran yang diberi sendiri oleh BDE (business development executive) yang aku uruskan menggantikan Incik Bos.

Mr Papa...

Sangat innocent dan lurus berbanding Incik Bos yang sengal..Mr Papa juga menjadi pengasuh kepada anak perempuannya jika terpaksa bekerja hari Sabtu..

Mr Papa pernah berkata "Do not push yourself too hard" bila aku OT sampai malam kat tempat kerja aku dan aku x dengar kata dia..terus buat OT sampai hari Khamis mengakibatkan aku kena serangan migraine  (aku ada amik caffeine untuk elakkan mengantuk juga)..

Mr Papa juga ada bagi nasihat suh hati2 supaya x dipergunakan orang lain..huhu terharu juga aku dengan Mr Papa ni..aku ni bukan x dengar kata tapi bila orang dah minta tolong susah betul nak cakap tidak dan yang buat aku serba salah ialah orang tu kawan mama aku..hmm susah2..

Mr Papa pernah rasa serba salah bila aku dan Daphne asyik buat kerja dia sebab ada lagi sorang BDE yang kami uruskan jadi dia x mau orang fikir dia conquer kami..hehehe memang dia innocent tapi bila marah..agak menakutkan jugalah kan..siapa yang marah nampak cute? cer beritahu?

InsyaAllah aku dan Depeni akan berusaha sama2 untuk bekerjasama dengan Mr Papa & Khaw Zhe..

No comments:

There was an error in this gadget