Wednesday, October 16, 2013

Craving


Orang perempuan ni memang pelik..ada je time2 nak crave macam2 dan bila tak dapat mulalah nak memuncung..huhu keciwa~kalau ibu mengandung faham lagi dan nak2 lagi buat alasan yang anak dalam perut tu yang nak makan ..hehe entah ye entah tidak kan? Aku tak tahu sebab belum pernah mengalaminya lagi kan hehehe...

Tapi...

Skang ni aku teringin nak makan coklat Cadbury Cashew Nut..apakah?!

Nak kata mengidam..mengandung pun tidak..sengaja gatal kot tekak aku nak makan coklat hehe padahal berapa hari sebelum ni bila kakak aku cakap pasal coklat aku boleh buat muka kering dan cakap aku x kisah tapi skang...waaaa nak jugak!

Mesti ada yang cakap pergi la beli! Kau bising kat sini buat apa? Aku dah suruh adik-adik aku pergi beli..kedua-dua mereka pergi ke tempat yang berlainan tapi dua2 pun x dapat cari coklat tu..macam mana ni? Nak tak nak tahan jela nafsu mengidam gedik ni..huhu sabar jela...

2 comments:

perindu_خلافة said...

buat announcement kat fb, siapa dapat bagi lyana coklat tu.. dapat hadiah ^_^ huhu

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة
hahaha xnaklah...malu eden~

tak apalah nanti bila g supermarket kita g cari heheh~

There was an error in this gadget