Wednesday, January 29, 2014

Muahahaha..



Gelak sedih sebenarnya..maka kini aku tinggal seorang diri lagi di pejabat walaupun masa bekerja belum berakhir..mereka dibenarkan pulang awal!!!!!!! Aku nak balik boleh je tapi....aku kena tunggu adik aku si Nadirah jemput aku. Budak tu pula habis kerja pukul 7pm malam ni...waaa nak tambah sadis lagi? Bebeudak tu seronok je perli-perli 'Eh tak balik ke?' waargh ada jugak yang kena gulai dengan aku kang!!! Macam tak tahu yag akak vogue diorang ni balik lambat setiap hari! huhuu..sadis..

Maka aku nekad nak cari bilik sewa dekat-dekat tempat aku kerja sekarang..parah juga kalau duduk jauh sebab nak fikir minyak petrol lagi...toll lagi..duit makan lagi...lagipun nanti bila dah start sem, aku dah mula sangat sibuk dan akan balik tak tentu masa + aku kena datang juga biarpun hujung minggu hahahahah heaven tu!!!

Hakikatnya aku suka kerja aku sekarang..haaa setelah beberapa kali asyik bertukar kerja akhirnya aku rasa aku dah jumpa satu tempat yang boleh buat aku rasa nak tetap disini..fuh ayat! InsyaAllah kalau ada rezeki, aku akan terus bekerja disini.

Maka aku telah menghantar SMS kepada dua tuan rumah..hmm seorang dah bagi respon lagi seorang tak lagi..huhu yang lagi seorang tu yang aku rasa okay rumahnya sebab dekat la juga dengan tempat kerja dan boleh jalan kaki je~ hehe

Aku ada buat cerpen baru!! Hello Incik Bos yang aku terfikir ketika dalam lab Microbiology hahaha..ambil masa tiga hari juga untuk disiapkan sebab akak agak busy sikit..hari pertama: idea datang menerjah-nerjah dan mula menaip, hari kedua: siapkan sedikit dengan menambah apa yang patut. Hari ketiga: editing tahap gabanz dan pos bila dah siap kerja untuk hari ini huhu~ hari ini akak tak busy sangat sebab just susun 640 universal bottles untuk diisikan dengan saline nanti..yang tu pun akak cleaner ada datang tolong hehehe thanks (^-^)

Okeylah aku rasa sampaisini sahaja update untuk kali ini. Sila lawat blog novel Kisah Kita & Isteriku Ratu Ais okey (^-^)

p/s: untuk novel Isteriku Ratu Ais, akan aku update novel itu nanti okey? Tunggu~

No comments:

There was an error in this gadget