Monday, January 13, 2014

Weirdo Does Attracts Me

Pernah tak ada orang panggil korang weirdo? Atau dalam bahasa Melayunya 'si pelik'?

Seronok ke jadi si pelik ni?

Kalau aku, aku rasa seronok..hehehe sebab aku ni pun boleh dikategorikan sebagai Weirdo~

Kawan aku yang paling sengal + pelik ialah Azra aka Azrain..budak sengal yang sanggup habiskan duit beli game online sampai kena sepak dengan aku..geram punya pasal....takpe hubungan kami memang macam ni..takat sepak menyepak..sindir menyindir..sakat menyakat itu adalah biasa..takdenya nak touching dengan makcik ni..

Okey baru-baru ni aku tejumpa dengan lagi 1 Weirdo yang sangat attractive ahahah~

Inilah Weirdo itu

Cole Malouin
Nama budak ni Cole Malouin. Lahir sama tarikh dengan adik bongsu aku Alisa iaitu pada 27th July 2000. Haha dah jadi pedo sungguh aku ni kalau suka kat budak sama umur dengan adik bongsu aku~ Okey kenapa aku cakap budak ni weirdo..dia ni masuk rancang Rachel VS Guy Kids Cook Off..pergh memang terer-terer budak-budak yang masuk rancangan tu memasak..kalah aku..hehedan dia ni mempunyai personaliti yang pelik dan suka buat experiment pada makanan. Cara berfikir Cole ni juga pelik dari yang lain..nak tahu lebih sila tengok sendiri ye rancangan tu kat Food Network (^-^)

Oh dia ni juga ada page FB sendiri: Cole Malouin 

No comments:

There was an error in this gadget