Monday, March 31, 2014

Ujian


Boleh migraine hari-hari kalau dok fikir ujian yang datang menimpa-nimpa. Waa dah la x selalu update blog tapi sekali update nak cerita pasal ketensionan ahahaha sengal....tapi serius ujian yang menimpa kali ni betul-betul buat aku sakit jiwa + hormon memang tengah x stabil...

Ujian + hormon x betul = menangis sorang-sorang dalam kereta

Tapi..Allah sayang aku...elok masa aku tengah sedih, IKIM fm boleh pula ada slot usrah yang membincangkan tentang ujian dan kesedihan masa aku tengah nangis-nangis tu..Allahuakbar! Aku nangis lagi tapi nangis sebab fikir yang aku ni baru diuji sedikit dah lumpuh dan hilang semangat sedangkan ramai lagi umat Islam yang tengah diuji di negara-negara yang bergolak ataupun yang nampak aman tapi umat Islam ditindas. Apa sangat ujian yang menimpa aku ni kalau nak dibandingkan dengan mereka? Manja sangat kamu ni Norlyana Nasrin!

Maka sila doakan aku untuk menjadi setabah kanak-kanak Syria yang masih boleh tersenyum meskipun lapar dan 529 ikhwan yang dijatuhkan hukuman mati.

p/s: baru start nak buat bisnes kecil-kecilan menjual abaya/jubah. Ambil dari Abaya Sifu yang kualitinya memang terjamin dan yang paling penting mengikut syarak. Sila lawat Abaya Nasrin ye (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget