Monday, June 30, 2014

Perang Bermula!!

gua amik dari sini  

Cik Supervisa dah selamat ke Australia..maka tinggallah gua di lab Microbiology ini bersama-sama acik cleaner. Gualah taiko lab ini!!!! Ini..ini..ini... (konon suara bergema).

Tapi...apa-apa pun Cik Supervisa dah tinggalkan amanat buat gua...ohoi~ bertimbun agar yang gua kena buat dan beraneka jenis pula tu (dah macam iklan kuih raya). Tak cukup dengan agar, gua kena juga pastikan lab ni tak meletup..ahahaa ini over! Gua bukan mad scientist yang main benda letup-letup ni..gua punya microbe yang peaceful je tapi sekali kena infection...krik..krik..krik..krik...

Ramadhan kareem kepada pembaca blog gua! (Sila jawab Ramadhan mubarak atau Allahuakram okey?) Hari ni hari kedua puasa dan gua rasa okey je setakat ni...bab kata adik gua "Ek eleh macam tak pernah puasa je kau kan?!" hahaha sarkastik punya budak!

Untuk yang layan blog novel gua, gua minta kalian bawak bersabar sebab gua ada problem sikit maka ter'delay' sambungan cerita Isteriku Ratu Ais dan kekadang otak gua ni ter'distract' dengan idea-idea untuk buat cerpen baru (novel gua rasa macam susah nak bagi komitmen sekarang ni huhu~).

Apasal kali ni Norlyana Nasrin bahasakan diri sebagai 'gua'? Entahlah beb...gua dalam mood mengganas rasanya hehehe....gurau-gurau~

Baiklah gua boleh update ni pun sebab tengah meng'UV'kan sterile room untuk agar pouring..okey nanti gua update bila gua free lagi okey?

2 comments:

Suha Fasihah said...

Selamat menjalankan ibadah puasa sis ;)
Semoga ramadhan kali ini lebih baik dari ramadhan sebelum ini...

Norlyana Nasrin said...

@Suha Fasihah
Ramadhan kareem Suha!
InsyaAllah (^-^)

There was an error in this gadget