Sunday, October 5, 2014

Eid Mubarak!

[kredit]  

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera,


Selamat Hari Raya Aidil Adha!

Alhamdulillah kita semua dipanjangkan usia untuk menikmati Hari Raya Aidil Adha. Asal Aidil Adha ni kita akan teringat daging korban yang sedap lagi menjilat jari muahaha~

InsyaAllah esok aku akan pulang ke KKB aka rumah Koh Saerah aku.

Ayah aku pula ditugaskan untuk melapah lembu esok jadi aku dan adik aku akan bertolak dulu ke sana.

Oh kalau nak tahu minggu lepas aku belajar memasak gulai lemak dari seorang lelaki muahaha~malu ye? Malu sikitlah sebab lelaki lagi pandai masak dari aku yang entah apa-apa. Oh tak payah nak fikir bukan-bukan sebab dia rakan sekerjaku dan kami berbual sambil bertugas di registration booth ketika MSMBB Conference.

Baiklah insyaAllah aku akan update lagi bila ada kesempatan. Sila lawat blog novel sengal aku Isteriku Ratu Ais.


No comments:

There was an error in this gadget